perjantai 14. syyskuuta 2012

Tähän yleensä kirjotetaan otsikko, muttako oon miettiny niitä koko päivän niin nyt ei pysty

Joo, että silleen ja tälleen ja mitäs kaikkea jännää sitä onkaan tapahtunu. Ajatusoksennan, kun en osaa nyt yhtään mitään jäsennellä. Oon aivan kuutamolla. Olin kuusi tuntia tekstitaidon kokeessa. Aika meni silleen että ziuh ja kello oli jotain 14 ja sain tehtyä kolme tekstitaidon vastausta. En oo iha varma mitä niissä lukee. Ainaki kirjotin tosi monta kertaa Mikael Granlund ja Antero Mertaranta.

Joo....Tuota meillä kai olis jotku keila sessiot tuossa viidelta viestinnän porukan kanssa. Pitäis saada ittensä siihen koottua. Kämppis ilmestyi eilen ihan yhtäkkiä. Odotin häntä vasta viikonloppuna. Ensin vähän katottiin toisiamme kummissaan eikä kumpikaan uskaltanu toiselle puhua. Hän tuli pikkuveljensä kanssa ja mie jo hetken luulin, että sillä on joku mies mukana ja ne lääppii koko viikonlopun täällä. En olis kestäny Max-episodin jälkeen sellasta sarjaa. Tänään jo tullaan tosi hyvin juttuun. Onneksi! Ehdin luoda jo kaikenlaisia kauhuskenaarioita.

Keskiviikko meni kunnon opiskelijan tapaan kosteasti. Käytiin yökerhossa, mutta mie sieltä ekana pois lähdin. En vaan jaksanu. Max on alkanu kummittelemaan tuolla takaraivossa. En enää päivisin sitä hirveästi ajattele, mutta yöllä se tunkee uniin. Tosi ahistavaa. Jään ekaa viikonloppua opiskelukaupunkiin. Lauantaina ei olla menossa juhlimaan, mutta jostain bilistelystä nuo tytöt puhuivat. Rovaniemellä tämä tunnetaan huruajeluna.

Oon kirjottanu niin asiatekstiä, että nyt tulee iha hajanaista juttua. Kohta pitäis lähtee ja tuolla tulee vettä kuin siitä esterin ahterista. Väsyttää ihan tolkuttomasti. Oon niin onnellinen, että ne minun vastaukset ovat arviointikelpoisia, enkä ees mittään mokannu. Englannin kuuntelussa sain väärät paperit ja se oliki sitte aivan liian jännää. Ei menny aivan nappiin se kuuntelu. Maanantaina kattoa miten kirjalliset menee. Jos sieltä se A tulis, että saapi valkosen lätsän. Anteeksi äiti, ettei mulla nyt tän kummosemmat tavoitteet oo. Lukion reksi kyllä jottain puhu, että saisinko vähän hyvitystä, kun oikeiden papereiden puuttuminen vaikutti minun koesuoritukseen. Se olis aika bueno.

Takoi koko kuustuntisen päässä:


Kiitti ja mangomoi! Helpotti, eikä enää okseta

~O

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti