tiistai 23. lokakuuta 2012

Tyyntä myrskyn edellä...

Nyt olen minäkin liittynyt kuntosalieharrastajien jaloon perheeseen. Ainakin siellä oli tänään niiiiin hyvännäkönen muskelimies että voihan slurps. Huomenna ohjaaja tekee mulle ohjelman ja näyttää miten salia käytetään. Tänään tutustuin jo Bodybumpiin. Siellä oli kaikenlaisia painoja ja tappavia lihaskuntojuttuja. Minun ruho ei taida aamulla liikkua sängystä mihinkään. Nyt alkaa jo lihakset jumittaa. Voi tosin niilläkin olla jo aika saada tekemistä. Lihaksia pahempi ongelma on nälkä...Voisin vetää vaikka kolme annosta kebabia.

Olipa mukava palata takasin opiskelijaelämään, vaikka kuntosalikortti oli porvareiden hinnoissa. Tekeminen on mulle parasta terapiaa. Loma alkoi jo käydä kovin pitkäksi, mutta kävin taas läpi kaikki ikävät tuntemukset. Tulin lopputulokseen: En voi jatkaa eteenpäin ennen kuin olen saanut Maxin kanssa selvitettyä lopullisesti välit naamakkain. Se ei tule olemaan helppoa, mutta ainakin herra tähän suostui.

En ole vielä nähnyt paikallisia kavereita. Pitää niillekin soitella, että saadaan vaihtaa lomajuorut. Tänään menin kouluun taas aivan liian aikaisin. En muistanut, että tunti alkaa vasta kympiltä. Enkä aamulla saanut aikaiseksi väkertää loppuun pc/mac -kurssin palautustehtäviä. Huomenna on viimeinen mahdollisuus. Nyt koulussa alkoi valaisun perusteet. Pitää kahlata kaikki tylsät läpi ennen kuin pääsee itse asiaan käsiksi. Opettaja tuntui sentään siedettävämmältä kuin valokuvauksessa. Ehkä hän saa minulle jotain opetettuakin. Kun aamulla oli kerrankin aikaa niin meikkasin ja näin vähän vaivaa ulkomuodon eteen. Vihdoinkin sain laittaa uudet kengät jalkaan. Niistä tulikin kunnioitettavat rakot.

Nyt on levollinen ja rauhallinen olo. Tuskin tätä kauan kestää. Voi johtua bumppauksen tuottamista endorfiineista. Tänään oli parasta ku ei tarvinnu käydä ruokakaupassa.

~O

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti