keskiviikko 22. elokuuta 2012

The Ensimmäinen

Olen jo pidemmän aikaa miettiny, että perustan oman blogin. Tässä se nyt on. Kantaa samaa nimeä, kuin edellinen, jolla ei koskaan ollut ihmeellisempää funktiota. Mutta nyt on tarkoitus. Aloitan ensi viikolla ammattikorkeakoulun, jonka on tarkoitus johtaa medianomin tutkintoon.

Paikkakunta on minulle täysin tuntematon. En tunne ensimmäistäkään ihmistä sieltä. Tällä hetkellä se tuntuu suorastaan möröltä, joka vaani minua oven takana. Muuttoon on kolme päivää. Tässä kuolemantuomiota odotellessa. Lauantaina muutan. Sietämätön ajatus, että pitäisi sunnuntai ihmetellä, kun ei voi kenellekään soittaa ja ehdottaa tapaamista.
Asun kahden hengen soluasunnossa. Toivon, että kämppis olisi mukava tapaus. Sen kanssa pitäisi ainakin seuraava vuosi jakaa opiskelijaboxi. Emme ole tavanneet. Tiedän vain, että hän pitää kynsienhoidosta.

Haluan blogin kautta purkaa mietteitä koulusta, paikkakunnasta ja elämästä yleensä. Olen listannut jo valmiiksi asioita, joista haluan puhua. Olen pohdiskelija tyyppi. Rakastan kirjoittamista. Siksi toimittajan urasta haaveilen.

Turha kai on murehtia etukäteen. Keskityn nauttimaan viimeisistä päivistä rakkaassa kotikaupungissa.

Ps. Piti julkaista tämä jo illalla, mutta juuri kun olin painamassa julkaise, niin kello tuli 00.00 ja taikuus katkaisi netin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti