sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Titanic törmää aina jäävuoreen

Palapelit ovat mukavaa ajanvietettä. Toistaiseksi olen koonnut ne ja muutaman päivän päästä purkanut. En ole vielä ainoatakaan laittanut seinälle, vaikka tuhannen palan pelejä olen rakentanut ainakin kymmenen. Kävin jokin aika sitten kirjakaupassa ja bongasin sieltä 1500 palan Titanicin. Tästä teen taulun. Nyt palat alkavat olla kasassa, mutta silti projekti törmäsi jäävuoreen. Pelissä on kaksi ylimääräistä ja kaksi puuttuvaa palaa. Ylimääräiset eivät käy puuttuvien tilalle. Eihän minulla tietenkään ole enää kuittia tallessa. Täytyy käyttää mielikuvitusta, että saa pari reikää täytettyä. Kai minun täytyy uskoa, että Titanicista ei koskaan seuraa mitään hyvää. Kuva: ebay.it


Eilen oli 2.maaliskuuta. Sinkkuuteni puolivuotis päivä. Sen kunniaksi siivosin torstaina koko kämpän lattiasta kattoon. Vaatekaappiin tuli huomattaavasti tilaa. Löysin sieltä vielä muutaman Max-nimisen henkilön vanhoja vaatteita, jotka olivat oikeastaan minun. Lensivät kaikki suoraan roskiin. Heitin myös pois reikäiset vaatteet. Vaatepussin roskapönttöön vieminen oli jonkinlainen siirtymäriitti. Puolivuotta meni ennen kuin sain tämänkin tehtyä. Olen kai maailman hitain pääsemään vastoinkäymisistä yli.

Huomenna on jänskä päivä. Menen uuteen työpaikkaan. Luulin vielä keskiviikkona, että saan pitää lomaa, mutta sitten puhelin soi ja loma jäi haaveeksi. Menen tekemään paikalliseen lehteen juttuja. Hyvä tuuri kun saa oman alan töitä tehdä ja saa rahaa, jota opiskelijalla ei ole koskaan liikaa.

Eilen tehtiin kämppiksen kanssa ruoaksi tortilloja ja jälkkäriksi marjakiisseliä. Minun pitäisi hankkia halpiskamera, kun tuo kännykkä laatu on todella kuraa.

Tortilloihin tuli salaattia, jauhelihaa ja kahdenlaista dippiä. Oli todella slurps om nom ihanaa nam nam.


Elämän ensimmäinen kiisseli, eikä ollut huonompaa. Vaniljakastike oli tietenkin paras osa. Ei kiisseliä vaniljakastikkeella vaan vaniljakastiketta marjakiisselillä.


~O

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti